VÅR SPECIALITET INKLUDERAR

Servicetekniker


Teknikeryrket innebär inte endast maskinservice. Kundservice är en självklar del av vår dag och vi kommer göra allt för att du ska känna dig nöjd med Industriservice syd. Du kan känna dig trygg med att du och dina anställda får ett respektfullt bemötande från oss.


Vi diskuterar gärna problem med både dig och maskinens operatör för att få en god över-blick innan riskanalys och felsökning påbörjas.

DU KAN FÖRVÄNTA DIG ...

  • Hög säkerhet - vi arbetar enligt ställda krav och med fokus på hållbara lösningar.
  • Riskanalyser genomförs innan arbetet kan ta sin början. 
  • Vi följer lagen om GDPR.
  • E-post med personuppgifter hanteras på ett sådant sätt att alla parter är trygga.
  • Vi bedriver ett aktivt miljöarbete med särskild omtanke för kommande generationer. 
  • Ett respektfullt bemötande - vi tar avstånd från alla typer av kränkande särbehandling och diskriminering.

Företagstjänster


Vi kan erbjuda dig reparation och underhåll av dina industriella maskiner. Under "Våra erfarenheter" kan du läsa mer om vad vi kan erbjuda dig.


Står produktionen still? Vid behov rycker vi ut akut till dig, om tillfälle finns.

AKUT?

Vid akuta problem gör vi vårt bästa för att boka in dig så fort vi kan, samma dag.
Kostnadsinformation -

  • En akut-avgift kommer läggas på fakturan.
  • Måste reparation ske när produktionen står stilla? - En utryckning utanför våra arbetstider kan ske mot ytterligare tillägg på timpriset. 
  • En prisuppskattning får du under kostnadsfri konsultation där du delger oss ditt behov.
  • Hos oss ingår körersättning i timpriset.

Våra erfarenheter


Med tjugo års erfarenhet i industribranschen har vi samlat på oss en hel arsenal med kunskaper. Här får du en överblick av dem.

  • Reparation och underhåll.
  • Installation
  • CAD
  • CNC-operatör
  • Maskinkonstruktion
  • Kryofrysar
  • Kompressorer
  • Svets
  • Svarv- och fräs
  • Pneumatik
  • Hydraulik
  • Allmän gaskännedom

PROCESS VID AKUTA ÄRENDEN

01.


Kontakt


Du kontaktar oss via mail eller telefon och berättar vad problemet är. 

Du bokas in så fort tillfälle finns.


02.


Felsökning


Efter en riskbedömning kan det roliga börja.


03.


Rapport


Jag rapporterar till dig vad felet är, därför är det bra om du eller ansvarig är tillgänglig. Det kan hända att reservdelar behöver köpas in. Detta behöver du godkänna.


04.


Problemlösning


Problemet åtgärdas och allting ses över så att ni kan återgå till produktionen.